Lokakuu 2006
Havainto
07.10.2006 23:10
Klo 23.05 Sr2 3222:lla ongelmia IC2 153:n edessä. Dv16 2026 tuli hätiin ja hinasi 3222:n vaunuineen päivineen pois laiturista. Matkustajat olivat kyydissä. Kuinkahan pitkälle 2026 oli vastuussa junan vetämisestä? :)
Lähettäjä: Jouni HytönenKommentit
07.10.2006 23:17 | Jouni | Raiteelta 10 puuttuu jännite, koska Dv16 2026 palasi nyt hakemaan IC2 184:n veturin Sr2 3231. Työmiehet tutkivat ajojohtopylväitä taskulampulla . |
07.10.2006 23:18 | Sejase | Vempu pelastaa... |
07.10.2006 23:21 | Jouni | Samaan aikaan raiteella 11 kaksi työmiestä temuaa Pendo 6:n kytkimen parissa. Mukavaa, että ihmisillä on töitä lauantai-iltaisinkin. :) |
07.10.2006 23:33 | Jouni | No niin, kymppi on maadoitettu ja Pendoon taistellaan kai kiinni hinauskytkintä. 2026 palaa jälleen asemalle. :) |
07.10.2006 23:43 | Lari Nylund | Ajolangoissa oli ollut ongelmia. Valokaari toi paikalle pelastuslaitoksen ja laiturialue eristettiin ajolangan mahdollisen putoamisvaaran vuoksi. Junat ovat siis toimivia, mutta ilman virtaa ne ovat kuin laivat tyhjässä kylpyammeessa. |
07.10.2006 23:45 | Jouni | Vempu kiinni Pendossa. |
07.10.2006 23:50 | Jouni | Ja nyt viimeinen siirto lähti r11:lta eli 2026 & Pendo 6. |
09.10.2006 08:08 | Teppo Niemi | Eräänä aamuna parin viikon sisään aamulla n. 8.38 lähtevä pendon virrottimesta komea (n. 1 m mittaonen valokaari juuri katoksen rajalla. Ilmeisesti ongelmat ovat sukua samalle havainnolle. Koska en omista kännykkää, pyysin lähtevän paikallisjunan konduktööriä välittämään havainnon suoritukseen. Tuskinpa aiheutti toimenpiteitä. |