Havainto
12.12.2006 16:50
Kehutaanpas VR:ää välillä.
Matkustan työni vuoksi lähes joka viikko, ja nykyään aina junalla kun vain mahdollista. Matkalippuostoksia varten hommasin matkatilin ja lippujen ostokäytännöksi on muodostunut, että lähetän Oulun lipputoimiston yritysmyynnin sähköpostiin tilauksen (tarkat tiedot, millä junalla, mistä minne, ja millainen paikka). Saan tilausviestiini vastauksen poikkeuksetta alle tunnissa ja lippujen nouto käy joko luukulta tai Junamaatista.
Erittäin sujuvaa ja miellyttävää kaupankäyntiä on se. Ja onnistuu myös reissussa ollessa, kun noita Junamaatteja on joka asemalla. Ja muutokset on helppoja ja liput hyvitetään koko arvostaan, jos muutan ne ennen matkaa.
Oulun lipputoimiston virkailijoille vielä erityiskiitos nopeasta, huolellisesta ja ystävällisestä palvelusta!
Kommentit
12.12.2006 17:11 | Lari Nylund | Mukavaa palautetta Oulun lipputoimistoon, joka kannattaisi varmasti lähettää myös VR:n asiakaspalautteiden kautta. |
12.12.2006 17:22 | Tapani Kunnas | Ajattelin lähettää tuon palautteen suoraan Oulun yritysmyynnin sähköpostiin. Mutta jospa sen laittaisi myös yleisiin palautteisiin. Positiivista palautetta ei koskaan kannata piilotella. |