Helmikuu 2006
Havainto
18.02.2006 05:20
Lähiliikenteen junien pakkasongelmat johtuivat osaltaan riittämättömistä hallitiloista. VR:n mukaan ongelmia aiheutti se, että Helsingin varikolla Ilmalassa on vain rajallisesti lämmintä hallitilaa junien sulattamiseen.
Useita päiviä jatkunut kova pakkanen jäädytti VR:n lähiliikennejunien jarrulaitteistoja ja ovimekanismeja helmikuun alussa. Viat vaivasivat lähinnä vanhimpia junia
//tinyurl.com/9s8pp (Hesari)
Kommentit
18.02.2006 08:37 | emppu | Tuota minä en vain ymmärrrä, että mitä apua tuossa tilanteessa on veturinkuljettajien lisäämisellä? |
18.02.2006 10:57 | Aki Grönblom | Tämän päivän Helsingin sanomien otsikon (HS 18.2 s.A12) voisi joku tulkita hyvin radikaaliksi kommentiksi sm1/2-kaluston jatkosuunnitelmille: \"VR tarvitsee tiloja junien sulattamiseen\". Ei ne nyt aivan niin huonoja ole ;) |
18.02.2006 16:55 | Timo J Lindqvist | Kuljettajien lisäämisestä on se apu, että kun junat kulkevat useita minuutteja myöhässä esim. pakkasen takia niin kuljettajat eivät välttämättä ehdi ajoissa Helsinkiin/muulle pääteasemalle seuraavaa lähtöä varten ja junat jäävät laituriin koska kuljettajaa ei ole. Eli aina ei lopu kalusto vaan joskus loppuvat myös kuljettajat ja konduktöörit tilapäisesti. |
19.02.2006 16:05 | kime | Onko tuossa ny mitään uutta?! |